Taylor Swift ;D

videokeman mp3

Wednesday 28 December 2011

OMG :O


Assalamualaikum :)

Hi readers :)
Dah lama tak buat post baru kankan? Haha okay kita buat and awak baca okay? Sekarang ni,aku nak story about pagi,tengah hari and petang tadi.

Okay let's story :) Firstly,aku gerak rumah Ana macam biasa naik cab. Then,berhenti depan rumah dia. Macam biasa lah kan. Aku time tu maluu gilaa sebab ramai orang ada dekat rumah dia. Dalam pukul 11.30,Azira datang rumah Ana. Nak ikut kitaorang sekali. Dalam pukul 12.00,kitaorang siap-siap nak gerak. Ana yang membuat kan kitaorang lambat sampai kena gerak ukul 1.00 lebih. Alah,kitaorang keluar bukannya jauh pun. Kitaorang pergi danau je. Malas nak pergi jauh-jauh. Kitaorang amek cab dekat bus stop rumah Ana. Macam biasa Ana lah yang kena tahan cab. Mula-mula aku ingat cab yang dia tahan tu cab nak bawak orang pergi airport. Rupa-rupanya bukan,maluu :)

Sampai je dekat danau,kitaorang terus cari barang sekolah. Dah jumpa semua barang. Kitaorang pergi main game haha :D Macam budak-budak kan? Hahaha :)
Aku macam biasa lah kalau dah lapar kan? Kitaorang terus cari kedai. Kitaorang makan savoury je. Kitaorang makan sambil berjalan. Buruk kan perangai kami? Hahaha :)
Tiba-tiba kitaorang TERNAMPAK frozen yougurt bukan tutti frutti okay? Aku macam biasa belanja Ana. Dah habis timbang,kitaorang bayar. Sampai dekat bus stop. Kitaorang mengalami masalah besar! Kitaorang tak cukup duit nak balik. Haha :) Aku cuma ada duit nak beli buku sekolah. Aku TERPAKSA bayar guna duit buku naik cab gerak sekolah. Sampai je dalam cab,bapak sporting abang dalam cab tu siap pasang lagu MR.SEXOBEAT hahah :) Kalau dia pasang perlahan takpe. Ni tak kuat gila dia pasang,kitaorang apa lagi menyanyi je lah lagu tu. Hahaha :)
Sampai je sekolah,aku pergi tanya security kedai buku sekolah bukak tak? Dengan selamba dia jawab TAK. Aduhyaii -.-' 
Okay lah ini je post untuk harini. Takecare and iloveyou readers :) Thanks for reading :*