Taylor Swift ;D

videokeman mp3

Thursday 29 December 2011

Tercipta Untukku ♥



Assalamualaikum :)


Hi readers :)
Korang aku ada post baru ni,aku tak tahu lah sedih ke tak eh? Kalau sedih,sedih lah. Okay let's story :)
Semua tahu lagu #TERCIPTA UNTUKKU-UNGU FEAT ROSSA kankan?

Setiap kali aku dengar lagu ni,aku teringat satu blogger ni. Owner blogger ni nama dia Ziezie kot. Dia girl. Blogger dia sedih gila kot,dalam blogger dia,dia story about pemergian bf dia :) Kesian kan? Dia dengan bf dia accident. Bf dia pergi time dia dekat JB tak silap aku lah. Kalau salah sorry. Sebelum bf dia pergi,bf dia solat istikharah untuk tunjukkan jodoh dia. Hope dia dapat sabar eh?

Kalau bf/gf korang pergi dari korang forever pulak tu. Korang akan buat apa? Kalau aku kan,aku akan everyday solat and baca yassin untuk dia or aku akan teman dia dekat sana. Korang tengok drama tentang dhia,episod akhir? Sedih kan? Tapi,tu baru betul-betul sehidup semati kan? Aku nak buat solat istikharah tapi Ana tak bagi aku buat,dia cakap dia taknak hilang aku. Ana takut hilang aku? Haha :) Thankyouu.
Okaylah sampai sini je okay? Dah tak boleh keluarkan air mata banyak lah. Takecare and iloveyou readers :) Thanks for reading :*